Reflexoterapia: ,,Sanatatea la picioarele tale”

Sedinţele de terapie se pot efectua la cabinet sau la domiciliul pacientului din Bucureşti şi din S.A.I.

Tel programări: 0726 29 39 48.

REFLEXOLOGIA reprezintă ştiinţa zonelor reflexogene ale organismului situate pe suprafaţa corpului ,în general la distanţă faţă de organele pe care le reprezintă. Componentele principale ale reflexologiei sunt:

• reflexodiagnosticul
  • reflexoterapia

Reflexul reprezintă o activitate de bază a sistemului nervos,cu ajutorul căruia se reglează relaţiile dintre organe precum şi relaţiile dintre organe şi mediul înconjurător

Cele mai importante metode de reflexoterapie:
– plantară
– palmară
– auriculară şi altele

Masajul punctelor sau zonelor reflexogene generează un impuls la nivelul sistemului nervos periferic; acest impuls fiind procesat la nivelul creierului , activându-se astfel organul sau organele care au proiecţia pe punctul sau zona respectivă.
Şedinţa de reflexoterapie constă în masarea şi apăsarea acestor puncte de proiecţie a organelor pe suprafaţa plantară, auriculară sau palmară , după caz.
Răspunsul final al masării acestor puncte constă în reluarea funcţionării normale a organelor interne care îşi au proiecţia pe punctele sau zonele reflexogene masate.

Reflexoterapia este recomandată pentru tratarea cu succes a următoarelor afecţiuni:
  • stres, migrene,depresii,anxietate,atacuri de panică
  • afecţiuni ale coloanei vertebrale, crampe musculare, dureri de spate
  • tulburări ale aparatului digestiv,endocrin,metabolice
  • afecţiuni hepato-biliare: hepatită cronică, ciroză, litiază biliară
  • boli cardio-vasculare: ateroscleroză, cardiopatie ischemică(angină pectorală, infarct miocardic), insuficienţă cardiacă, ischemie vasculară periferică, etc.
  • terapia durerii în general şi în reumatisme degenerative(spondiloză, gonartroză, coxartroză, etc.), reumatisme inflamatorii (poliartrită reumatoidă, spondilită anchilozantă), discopatie, hernie de disc
  • boli alergice, boli autoimune: lupus eritematos, psoriazis, etc.

Contraindicaţiile masajului reflexoterapeutic:

• graviditatea